11. LBA, Liebster Blog Award!


witam!


Dzisiaj inny post, bez stylizacji, ponieważ zostałam nominowana przez Alice, z bloga alice-says-hello.blogspot.com do LBA, czyli Liebster Blog Award, jest mi bardzo miło, dziękuję :)


Oto pytania, które dostałam :)

1. Skąd wzięła się nazwa twojego bloga ?
    - Yennefer, to moja ulubiona postać fikcyjna, z książek Wiedźmina i wszędzie używam takiego nicku, a dodatek Fashion, z racji tematyki bloga. ;)
2. Jaką masz motywację do pisania bloga?
       - Chcę dzielić się swoimi stylizacjami, mam nadzieję, że kogoś to zainspiruję.
3. Co chciałabyś osiągnąć w blogosferze?
       - Chciałabym, aby ludzie obserwowali mojego bloga, inspirowali się, chciałabym nawiązać współpracę z firmami, pokazać się światu! :P
4. Jeżeli miałabyś opisać się trzema nie koniecznie pozytywnymi słowami, jakie by one były?
       - Szalona, kreatywna, niecierpliwa ;)
5. Gdy masz jakiś problem to czym zazwyczaj się kierujesz, sercem czy rozumem?
      - Sercem.
6. Czy jest taki kosmetyk bez którego nie potrafiłabyś się obejść?
      - Mascara i kredka do oczu! - nie umiem wybrać jednego :P
7. Jak widzisz siebie i swoje życie za cztery lata?
       - Piękny domek w górach, życie z moim mężem i dwójką dzieci ;)
8. Jakiego języka chciałabyś się nauczyć i dlaczego?
        - Francuskiego, zawsze mi się podobał, jest taki "dworski" ;)
9. Jeżeli musiałabyś wyjść z domu na zawsze i wziąć ze sobą tylko jedną rzecz, co by to było? [rzecz czyli nie kotki, nie pieski, nie rodzinę]
        - Dysk ze zdjęciami, z wielu lat ;)
10. Czy jest taka cecha której nie tolerujesz u innych ludzi?
        - Przemądrzałość.
11. Czy lubisz odpowiadać na pytania?
        - Tak ;)

Tyle :) 

Jak pewnie zauważyliście, zrobiłam nowy wygląd bloga. Jak się podoba?


Dziękuję wszystkim za obserwację i komentarze!
Zapraszam także do polubienia nowego fanpaga bloga

Jeżeli podoba Ci się blog, zapraszam do lajkowania :)

Na koniec jedno zdjęcie mojego synka z wakacji ;)





YENNEFER FASHION © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka