24. Jesienne inspiracje - SheInside!


siemka!



Dzisiaj mamy pierwszy dzień jesieni. Na dworze nie jest już tak ładnie i czas wyciągnąć z szaf ciepłe ubrania. Must have tej jesieni będą skórzane spodnie, pluszowe sweterki, lata 70 i czerwone odcienie. 
Ja dla Was przygotowałam przegląd strony SheInside. Ten sklep internetowy ma w ofercie mnóstwo przeróżnych ubrań i dodatków także, aż ciężko wybrać tylko kilka modeli. Jednak wybrałam kilka, które mnie podobają się najbardziej. 
Zapraszam do oglądania! :)
















1. >KLIK< 2. >KLIK< 3. >KLIK< 4. >KLIK<


















Polecam, przejrzenie sobie strony, każdy chyba znajdzie tam coś dla siebie :)



Na koniec chciałam dodać kilka zdjęć z mojego Instagrama :)




Zapraszam do lajkowania mojego fanpage na Facebooku!





YENNEFER FASHION © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka