68. Geometric Nails.


witajcie!



Dzisiaj mam dla Was tutorial geometrycznego manicure. Stylizacja powstała w związku z współpracą z Diamond Cosmetics. Pokaże jak krok po kroku wykonać przykładową geometryczną stylizację paznokci ;) 
Pierwszy raz wykonywałam taki projekt, więc mam nadzieję, że wyszedł pozytywnie :)
Zapraszam do czytania i oglądania!



Jak go wykonać?

1. Przygotowujemy paznokcie do nałożenia koloru "bazowego", u mnie jest to różowy - Semilac - Intense Pink 046. Nakładamy 2 warstwy, każdy wkładamy do lampy UV. Przemywamy Clenerem.


 2. Kiedy kolor jest gotowy, używamy nitek, jako podstawy do wzorku geometrycznego. Ja ustawiłam je tak :)


 3. Malujemy lakierami wg uznania. Ja użyłam  Turquise 021, Cobalt 018 i Strong White 001. Nakładamy 2 warstwy, każdą pod lampę. Przemywamy clenerem i ściągamy delikatnie nitki. W razie potrzeby dokonujemy drobnych poprawek, po wszystkim nakładamy lakier nabłyszczający, pod lampę, clener i gotowe :)



 Wykorzystane lakiery.


Oto efekt końcowy :)






Dziękuję za uwagę <3

_______

Chcesz być na bieżąco?
Polub mój fanpage na Facebooku!


                           







YENNEFER FASHION © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka