83. Powder pink - rok bloga! :)


witajcie!


Dzisiaj jest wyjątkowy dzień dla mojego bloga - ponieważ to rok temu pojawił się pierwszy post na blogu! Od tego czasu wiele się działo! Dziękuje Wam za ten rok! Za wszystkie komentarze, obserwację i polubienia fanpaga! Oby było Was coraz więcej :* 
Dzisiaj mam dla Was specjalną stylizację, randkową, imprezową, bądź po prostu letnią ;) 
Różowa pudrowa sukienka i szpilki!
Zdjęcia wykonane przez moją przyjaciółkę - Zuzanna Bober - fotografia plenerowa.  :*


Powder Pink!

Stylizacja: Powder pink.

SUKIENKA - NO NAME / BUTY - CCC / TOREBKA - DEICHMANN / ZEGAREK - OTIEN




























Mam nadzieję, że razem spędzimy kolejne lata! <3




Chcesz być na bieżąco?
Polub mój fanpage na Facebooku!


                           





YENNEFER FASHION © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka