111. Longstay lipstick.

Witajcie,


dzisiaj przygotowałam dla Was troszkę inny post niż zazwyczaj. 
Post o tematyce uroda :) Były już paznokcie, a teraz czas na kosmetyki do ust... Ostatnio bardzo popularne i modne matowe pomadki longstay - będą tematem tego wpisu :) 
Uważam, że pomalowane usta idealne są na każdą okazję, a także na co dzień, stąd bardzo ważne jest, że pomadka zostaje na dłużej. To bardzo wygodne rozwiązanie, kiedy nie musimy się co chwilę martwić, czy aby już nie "zjadłyśmy" naszej pomadki czy błyszczyka. Oczywiście takie pomadki również mają swoją wytrzymałość, jednak jest ona znacznie bardziej zadowalająca niż inne produkty do malowania ust. Ja osobiście jestem nimi oczarowana i chętnie szukam nowych marek, żeby znaleźć tą idealną :) Chodź jak wiadomo, pomadek nigdy za wiele.... :) 

Poniżej przygotowałam dla Was moją przetestowaną listę produktów matowych pomadek, z których jestem zadowolona i używam dość często. Zapraszam do oglądania!

Longstay lipstick.







Mój faworyt. Uwielbiam ten kolor, oraz jest to najlepsza pomadka, którą póki co posiadam. Jestem najbardziej zadowolona z jej trwałości, nakładania i dostępnych kolorów. Jest bardzo dobrze napigmentowana i lekka. Zdecydowanie polecam :)





Druga pomadka tej samej firmy. Oczywiście również bardzo polecam - drugi mój ulubiony kolor :)





Jest to pierwsza pomadka tego typu, którą zakupiłam. Jest ona trwała i ma ciekawy kolor, natomiast niestety strasznie wysusza usta. Brzydko zjada się od środka, stąd niestety w ciągu dnia będzie trzeba często ją poprawiać. Plusem jest to, że rzeczywiście jest bardzo matowa.





Zrobiła mały szał w sklepach, ponieważ ciężko było je dostać. Zestaw pomadki z konturówką. Łatwo się ją nakłada, konturówka jest dobrze dopasowana do koloru pomadki, schodzi dosyć ładnie, a także pozostaje na ustach długo. Dla mnie osobiście, przyda się więcej kolorów - także tych ciemniejszych odcieni :) Mam nadzieję, że producent niebawem zdecyduje się na powiększenie palety :)






Drugi z kolorów K'lips :)






Póki co mój ulubiony kolor z dostępnych K'Lips :)



To koniec :) Na razie taka krótka, laicka lista zwykłego konsumenta, którą chciałam się z Wami podzielić. Planuje przetestować jeszcze więcej ciekawych marek i niebawem udostępnię drugą część wpisu :)


A Wy jakie polecacie pomadki? :)






YENNEFER FASHION © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka